O nama

UslugeKontakt

Okviri znanja je ambiciozna grupa koju vode ljudi s dugogodišnjim iskustvom u obrazovnom sektoru i projektnom menadžmentu.

Osnovani smo 2021. godine s ciljem provođenja jedinstvenih programa obrazovanja i usavršavanja za odrasle te pružanja usluga u području obrazovanja.

Cjeloživotno učenje temelj je čvrstog pozicioniranja na tržištu rada, a mi smo tu da vam otvorimo nove mogućnosti i proširimo okvire vašeg znanja. Vaše zadovoljstvo kao polaznika obrazovnih programa te korisnika naših usluga vrijednosti su na kojima temeljimo naše poslovanje.

PROGRAMI OBRAZOVANJA

Organiziramo i provodimo formalne (osposobljavanje, usavršavanje i prekvalifikacija) i neformalne programe obrazovanja odraslih s ciljem podizanja opće razine kompetencija u društvu

PROJEKTI RAZVOJA LJUDSKIH POTENCIJALA

Upravljamo projektima u području razvoja ljudskih potencijala tijekom cijelog projektnog ciklusa

INOVACIJE U PODRUČJU KOMPETENCIJA

Primjenjujemo inovativne metode i alate za izgradnju osobnih i profesionalnih kompetencija

NAŠI REZULTATI

Više od

priručnika i stručnih publikacija

Više od

strateških dokumenata i planova

Više od

vrhunskih stručnjaka iz područja ljudskih potencijala

Naše usluge:

  • Strateško planiranje u području razvoja ljudskih potencijala
  • Priprema i provedba razvojnih projekta u području razvoja ljudskih potencijala
  • Analize i istraživanja u području razvoja ljudskih potencijala
  • Evaluacije programa i projekata u području razvoja ljudskih potencijala
  • Izrada standarda zanimanja, standarda kvalifikacija i kurikuluma
  • Uspostava sustava osiguranja kvalitete u području obrazovanja
  • Izrada digitalnih obrazovnih sadržaja

Naša obrazovanja

  • Priprema projekata za EU fondove – osnovni modul
  • Provedba EU projekata
  • Planiranje projekata
  • Primjena IT alata u pripremi i provedbi projekata
  • Strateško planiranje
  • Izrada investicijskih studija/poslovnih planova
  • Izrada studija izvodljivosti s analizom troškova i koristi
  • Državne potpore
  • Voditelj pripreme i provedbe projekata financiranih iz EU fondova
  • Asistent za upravljanje projektima/Asistentica za upravljanje projektima
  • PRiSM metodologija upravljanja projektima i priprema za GPM-b certificiranje
  • PM2 metodologija upravljanja projektima
  • Specifičnosti javne nabave u projektima financiranim iz EU fondova
  • Specijalistički program izobrazbe u području javne nabave
  • Agilne metode upravljanja projektima
  • Priprema razvojno istraživačkih projekata za sufinanciranje iz EU fondova

Naši klijenti

PRIDRUŽI SE NAŠEM TIMU

 

Kao jedna od rastućih grupa u području projektnog menadžmenta u području razvoja ljudskih potencijala tražimo motivirane i dinamične pojedince kako bi proširili naš tim. Posvećeni smo pružanju usluge najviše razine klijentima iz Hrvatske i okolnih država te su nam potrebni talentirani suradnici koji dijele našu viziju. Tražimo istaknute međuljudske i komunikacijske vještine, posvećenost detaljima, izvrsne organizacijske vještine te afinitet za samostalan i timski rad, a nudimo stimulativna primanja, sveobuhvatnu obuku te stalnu podršku kako bismo vam pomogli postići osobne i profesionalne ciljeve. Ako ste predani izvrsnosti, pošaljite životopis u kojima ćete navesti kvalifikacije i interes. Veselimo se upoznati vas!

Naš tim

Robert

Robert

Robert Babić, dipl. sociolog s 20 godina radnog iskustva u području projektnog managementa u Hrvatskoj i inozemstvu (Crna Gora, Kosovo, Sjeverna Makedonija, Bosna i Hercegovina, Albanija, Azerbajdžan). Robert ima bogato iskustvo u razvoju i pripremi projekata za različite donatore (EU, USAID, Svjetska banka), posebno za projekte i programe financirane kroz pred-pristupne (IPA) i strukturne fondove Europske Unije (ESF, EFRR). Osim pripreme projekata, Robert posjeduje iskustvo u provedbi i upravljanju projektima financiranim iz EU fondova, na pozicijama projektnog managera i direktora, a radio je i kao ključni stručnjak na desecima projekata tehničke pomoći namijenjenim vladama i ministarstvima u Hrvatskoj i državama u pretpristupnom procesu poput Crne Gore, Kosova, Sjeverne Makedonije, Bosne i Hercegovine i Albanije. Robert ima bogato iskustvo u ocjenjivanju projektnih prijedloga prijavljenih na natječaje EU, kao i značajno iskustvo u monitoringu i evaluaciji projekata i programa financiranih sredstvima pretpristupnih i strukturnih fondova EU. Robert Babić je certificirani voditelj projekata prema metodologiji Upravljanje projektnim ciklusom. Posljednjih 12 godina radi također kao predavač i trener u provođenju formalnih i neformalnih programa obrazovanja odraslih za pripremu i provođenje projekata financiranih iz EU fondova za različite obrazovne ustanove.
Mario

Mario

Mario Protulipac magistrirao je upravljanje projektima i pohađa doktorski studij upravljanja projektima na Sveučilištu Alma Mater Europaea u Mariboru. Mario ima više od 15 godina iskustva u razvoju i upravljanju projektima u područjima, istraživanja i razvoja, poduzetništva s naglaskom na ulaganje u IKT te u razvojnim projektima u javnom sektoru. U ulozi evaluatora sudjelovao je u procijeni kvalitete projekata na nekoliko ključnih nacionalnih i regionalnih poziva u području razvoja ljudskih potencijala te istraživanja i razvoja. Kroz WYG savjetovanje d.o.o. ima iskustvo rada u ulogama specijalista za provedbu projekata/koordinatora Jedinice za provedbu projekata svrstanih na nacionalnu listu „velikih projekata“ za klijente iz javnog sektora poput Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja, Instituta Ruđer Bošković, HEP ODS-a, CARNET-a i dr. Mario je također proveo više od 800 dana obuke i mentorstva u području upravljanje projektima financiranim iz EU fondova, ponajviše u suradnji s partnerima Algebrom i Državnom školom za javnu upravu. Mario je PMP, IPMA-C i GPM-b certificirani voditelj projekata. Također je certificirani trener za PRiSM metodologiju upravljanja projektima koja je usredotočena na načela, koristi, sustavno razmišljanje i izgradnju kompetencija u održivom upravljanju projektima.
Dora

Dora

Dora Herljević, mag. ing. agr., posjeduje višegodišnje iskustvo rada u obrazovnim institucijama unutar kojih je stekla praktična znanja kroz organizaciju i provedbu znanstveno-istraživačkih aktivnosti, pisanju stručnih i znanstveno-istraživačkih radova i sažetaka, prikupljanje i kompilaciju podataka za istraživačke projekte, ankete i statističke analize. Pored toga, ima iskustvo u pripremi i organizaciji materijala za nastavni plan i program, te izradi nastavnih planova i programa. Aktivno je sudjelovala u izradi standarda zanimanja i standarda kvalifikacija prilagođenih Hrvatskom kvalifikacijskom okviru (HKO), čime je dodatno razvila kompetencije u području obrazovne politike i razvoja kvalifikacija. Sudjelovala je i u pisanju i prijavi istraživačkih projekata zbog čega se odlučuje dodatno obrazovati za Voditeljicu pripreme i provedbe EU projekata. Kroz edukaciju postaje stručna u analizi natječajne dokumentacije, projektnim analizama, izradi proračuna, pisanju projektnih izvještaja, provođenju javne nabave prema Zakonu o javnoj nabavi te Pravilima za neobveznike Zakona o javnoj nabavi (NOJN).

Martina

Martina

Martina Stanković, završila je studij kroatistike i svoju profesionalnu karijeru započela kao nastavnica hrvatskog jezika u osnovnoj školi. Nakon toga, prelazi u sektor obrazovanja odraslih, gdje pronalazi prostor za inovaciju, razvoj i primjenu novih pristupa učenju i poučavanju.
Trenutno obnaša funkciju ravnateljice učilišta Okviri znanja, gdje radi na razvoju i provedbi kvalitetnih programa prilagođenih suvremenim potrebama tržišta rada i pojedinaca.
Uz rad završava poslijediplomski studij, čime dodatno širi svoja znanja i kompetencije u području upravljanja projektima i strateškog razvoja obrazovanja.
Vođena je idejom da znanje osnažuje, a cjeloživotno učenje pruža prilike koje mijenjaju tijek osobnih i profesionalnih priča.